Clubhuis Spetterz

Clubhuis Spetterz

Agenda Clubhuis Spetterz

  • Overzicht van reserveringen
  • Reserveren Clubhuis Spetterz

  • Het clubhuis kan alleen worden gereserveerd door commissieleden en verenigingskader.
  • Reserveren gaan per tijdsblok via een online reserveringstool en zijn pas definitief na goedkeuring
  • Er kan slechts 3 maanden vooruit worden gereserveerd via de online reserveringstool
  • Reserveringen verder dan 3 maanden in de toekomst kunnen worden gedaan via secretaris@psvzwemsporten.nl
  • Contact over reserveringen via secretaris@psvzwemsporten.nl
  • Sleutel Clubhuis Spetterz

  • De sleutel kan worden opgehaald bij de kassa van de Tongelreep, waarbij de contactgegevens dienen te worden ingevuld.
  • Degene die de sleutel ophaalt is verantwoordelijk dat het clubhuis op een nette manier wordt gebruikt.
  • De sleutel kan alleen worden opgehaald door een meerderjarige.
  • Na afloop wordt de sleutel weer ingeleverd, of overgedragen aan de volgende gebruiker.
  • In het geval van overdracht dient de volgende gebruiker zijn gegevens bij de kassa op het formulier te hebben ingevuld.
  • Gebruik van Clubhuis Spetterz

  • Er is geen gezamenlijk inkoop.
  • De gebruiker zorgt zelf voor de benodigdheden (eten+drinken).
  • De aanwezige voorraad van eten+drinken behoren aan een afdeling, en zijn dus niet voor algemeen gebruik.
    Dit geldt voor de inhoud van de koelkasten,
    en voor de inhoud van twee meest rechtse kasten boven in de keuken (aangeduid met PSV waterpolo)
  • Gebruik alcohol conform richtlijnen-alcoholbeleid-sport-nocnsf (pdf)
  • Na gebruik Clubhuis Spetterz

  • Na gebruik van het clubhuis zorg je ervoor dat alles schoon en opgeruimd is.
    Denk hierbij aan het afwassen van de vuile vaat, het schoonmaken van de tafels en bar en het schoonmaken van het koffiezetapparaat.
  • Na gebruik van het clubhuis zorg je ervoor dat de vuilnisbakken geleegd zijn.
    (de volle vuilniszakken mogen buiten de deur in de gang worden gelegd).
  • In de grote kliko bij binnenkomst in het clubhuis worden enkel statiegeldflesjes gegooid en geen ander afval.
  • Evenementen

  • Bij evenementen kan het zijn dat bestaande reserveringen komen te vervallen.
    Dit wordt uiteraard in onderling overleg gedaan.